فیلم و صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی»

برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور هاشمی، گودرزی، کوشکی و جلائی‌پور

برنامه تلویزیونی زاویه با موضوع «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور از اعضای هیات علمی دانشگاه از شبکه چهار سیما روی آنتن رفت.

مجله فرهنگي زاويه درباره موضوعات و مسائل حوزه علوم انساني بحث مي کند و قصد دارد بر اساس شيوه نامه جديدي در اطلاع رساني و تحليل مسائل فرهنگي روز اقدام کند. “زاويه” يک مجله هفتگي است و هر هفته به تحليل و گفت و گو درباره مهم ترين موضوعات فرهنگي روز يا هفته با دعوت از کارشناسان و مديران آن بخش مي پردازد.هم چنين پخش گزارش هاي ويژه از موضوعات فرهنگي هفته و تصاوير مستند موضوعي مرتبط از ديگر بخش هاي برنامه است. زاويه به کليت تمام رشته هاي علوم انساني مي پردازد و دليل وجودشان و چرايي و چگونگي شان را بررسي ميکند. مجله علوم انساني زاويه ترقي وگسترش علوم انساني را پاس ميدارد و انتقاداتش را به صراحت بيان ميکند. زاويه از رهگذر تقابل به هزار تو هاي تاريک و روشن مباحث دست مي برد. تقابل دو ذهن موافق و مخالف که هريک آزادانه از زاويه نگاه خود به پديده پديده مورد چالش مي نگرند. “زاويه” به تهيه کنندگي عليرضا حائري کاري از گروه معارف و انديشه ديني شبکه 4 سيما است که چهارشنبه ها ساعت 20:30 به صورت زنده روي انتن مي رود.

.


.

صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی، داود گودرزی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور | 18 مگابایت

فیلم برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی، داود گودرزی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور | 224 مگابایت

.


.

1 نظر برای “فیلم و صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی»

  1. واقعا باید به داود گودرزی مدال بی انصافی را داد. چرا بی انصافی؟ انتظار نباید داشت که همه طرفدار حق و راستگو باشند اما این جناب وقاحت را به حد اعلای خود رسانده اند و طوری ظاهر حق به جانب میگیرند و از زمین و زمان ایراد میگیرند و همه را به بی اخلاقی و بی ادبی و تهدید و … متهم میکنند که گویی فراموش کرده اند که در مرحله اول حضور خود ایشان به عنوان نماینده تشکلهای دانشجویی خود بی ادبی، بی اخلاقی و… به دیگر تشکلهای اکثرا منحل شده دانشجویی است که بواسطه تهدیدها و … ایشان و همفکران ایشان می باشد.
    چنین تفکری با نگاهی کاملا “تونلی” تنها دنیا را از درون تونل توهمات خودساخته خود میبیند و هنگام مواجهه با واقعیتها، نظیر آنچه آقای جلالی پور درباره بهاره هدایت ذکر نام کردند، تنها بواسطه بافتن آسمان و ریسمان بطرز لمپنانه-سایکوپتیک از حقیقت فرار کنند تا در تونل توهمات خود بیشتر فرو روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *