فیلم و صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی»

برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور هاشمی، گودرزی، کوشکی و جلائی‌پور

برنامه تلویزیونی زاویه با موضوع «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور از اعضای هیات علمی دانشگاه از شبکه چهار سیما روی آنتن رفت.

مجله فرهنگی زاویه درباره موضوعات و مسائل حوزه علوم انسانی بحث می کند و قصد دارد بر اساس شیوه نامه جدیدی در اطلاع رسانی و تحلیل مسائل فرهنگی روز اقدام کند. “زاویه” یک مجله هفتگی است و هر هفته به تحلیل و گفت و گو درباره مهم ترین موضوعات فرهنگی روز یا هفته با دعوت از کارشناسان و مدیران آن بخش می پردازد.هم چنین پخش گزارش های ویژه از موضوعات فرهنگی هفته و تصاویر مستند موضوعی مرتبط از دیگر بخش های برنامه است. زاویه به کلیت تمام رشته های علوم انسانی می پردازد و دلیل وجودشان و چرایی و چگونگی شان را بررسی میکند. مجله علوم انسانی زاویه ترقی وگسترش علوم انسانی را پاس میدارد و انتقاداتش را به صراحت بیان میکند. زاویه از رهگذر تقابل به هزار تو های تاریک و روشن مباحث دست می برد. تقابل دو ذهن موافق و مخالف که هریک آزادانه از زاویه نگاه خود به پدیده پدیده مورد چالش می نگرند. “زاویه” به تهیه کنندگی علیرضا حائری کاری از گروه معارف و اندیشه دینی شبکه ۴ سیما است که چهارشنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ به صورت زنده روی انتن می رود.

.


.

صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی، داود گودرزی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور | ۱۸ مگابایت

فیلم برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی» با حضور سیدضیاء هاشمی، داود گودرزی، محمدصادق کوشکی و حمیدرضا جلائی‌پور | ۲۲۴ مگابایت

.


.

1 نظر برای “فیلم و صوت برنامه زاویه با عنوان «مطالبات جنبش دانشجویی»

  1. واقعا باید به داود گودرزی مدال بی انصافی را داد. چرا بی انصافی؟ انتظار نباید داشت که همه طرفدار حق و راستگو باشند اما این جناب وقاحت را به حد اعلای خود رسانده اند و طوری ظاهر حق به جانب میگیرند و از زمین و زمان ایراد میگیرند و همه را به بی اخلاقی و بی ادبی و تهدید و … متهم میکنند که گویی فراموش کرده اند که در مرحله اول حضور خود ایشان به عنوان نماینده تشکلهای دانشجویی خود بی ادبی، بی اخلاقی و… به دیگر تشکلهای اکثرا منحل شده دانشجویی است که بواسطه تهدیدها و … ایشان و همفکران ایشان می باشد.
    چنین تفکری با نگاهی کاملا “تونلی” تنها دنیا را از درون تونل توهمات خودساخته خود میبیند و هنگام مواجهه با واقعیتها، نظیر آنچه آقای جلالی پور درباره بهاره هدایت ذکر نام کردند، تنها بواسطه بافتن آسمان و ریسمان بطرز لمپنانه-سایکوپتیک از حقیقت فرار کنند تا در تونل توهمات خود بیشتر فرو روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *