واکنش اعضا هیئت‌علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران به پاسخ خسروپناه به منتقدان

واکنش اعضای هیئت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران به پاسخ خسروپناه به منتقدان

حجه‌الاسلام والمسلمین آقای عبدالحسین خسروپناه، رییس مؤسسه‌ی پژوهشی حکمت و فلسفه ایران ، در پاسخ به منتقدان آثار خود ریشه‌ی بخشی از انتقادها را «پیگیری‌های جدی این مدیریت برای اجرایی کردن مصوبات وزارت علوم جهت انجام موظفی و حضور اعضای هیئت علمی در مؤسسه» دانسته است. مسائل علمی ایشان البته از مشکلات مدیریتی مؤسسه جداست. اما با توجه به اینکه ایشان معتقد است «قصه‌ی هفته‌ای که گذشت ادامه خواهد داشت»، و از آنجا که اشاره به اعضای هیئت علمی مؤسسه و معرفی آنان به این شیوه شایسته نیست، امضاکنندگان زیر تقاضا دارند که ایشان در اظهارنظرهای خود در مخالفت با منتقدان پای اعضای هیئت علمی مؤسسه را به میان نکشد.

? امضاکنندگان:

ضیاء موحد
حسین معصومی همدانی
شاپور اعتماد
بهمن پازوکی
سید محمود یوسف ثانی
سید حسین موسویان
بابک عالیخانی
مسعود زمانی
رضا کوهکن
اسدالله فلاحی
امیراحسان کرباسی‌زاده
محمدجواد اسماعیلی
امیرحسین خداپرست

*خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ عبدالحسین خسروپناه را به منتقدان آثار خویش منتشر کرده بود اما  این خبرگزاری صرفاً با این توضیح که «متأسفانه انتشار این نامه در مهر ممکن نیست»، حاضر نشد پاسخ کوتاه برخی از اعضای هیئت علمی مؤسسه را به ایشان منتشر کند. بنابراین، این پاسخ در شرایطی در صدانت و برخی دیگر از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها منتشر شده که خبرگزاری مهر، برخلاف رویّه‌ی مرسوم، از انتشار آن خودداری کرده است.

2 نظر برای “واکنش اعضا هیئت‌علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران به پاسخ خسروپناه به منتقدان

  1. اولا این افراد، بعضی از اعضای هیئت‌ علمی هستند؛ ثانیا باید دید که چرا این واکنش را نشان داده اند؛ آیا از آنجاکه موظفی خود را به خوبی انجام می دهند، واکنش نشان داده اند یا قضیه برعکسا ست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *