سخنرانی ساسان حبیب وند با عنوان «خودشناسی، رهایی از رنج»

سخنرانی ساسان حبیب وند با عنوان «خودشناسی، رهایی از رنج»

ساسان حبیب وند مدرس، نویسنده و پژوھشگر علوم انسانی است. او فوق لیسانس خود را در رشتۀ زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران به پایان رسانده و در مقطع دکترای علوم انسانی با گرایش فلسفه و عرفان در استرالیا در حال تحصیل است. حبیب وند به پژوھش در حوزه ھای عرفان، روانشناسی و فلسفه اشتغال داشته و حیطه خاص علاقۀ او خودشناسی است. او در پژوھش ھای خود تلاش دارد تا ارتباط فرھنگ و محیط رشد انسان را با اعتماد به نفس و شادمانی او روشن کند و در حد توان به گره گشایی از مشکلات فکری، عاطفی و رفتاری انسان بپردازد. نظریۀ “خودشناسی خردگرا” که نخستین بار در دو کتاب «بندباز» و «از رنج تا رهایی» از این نویسنده تشریح شده، حاصل این تلاش است. از ویژ گی ھای کار این پژوھشگر، تلفیق یافته های علوم مدرن با ژرفای نگاه عرفانی است. او تلاش دارد بر پایه علومی همچون جامعه شناسی و روانشناسی از یکسو و بینش عرفانی و فلسفی از سوی دیگر، راھی بسوی زندگی شادمان و شکوفا بگشاید.

سخنرانی زیر با عنوان «خودشناسی، رهایی از رنج»، در ماه می سال ۲۰۱۶ در همایشی از اهل ادب و فرهنگ شهر سیدنی ایراد شده است. در این گفتار، حبیب وند بطور فشرده به معرفی نظریه خود در زمینه خودشناسی پرداخته و اصول، مفاهیم و نتایج آنرا تشریح کرده است.  راه های ارتباط با سخنران:

https://t.me/sasanhabibvand

email: [email protected]

.


.

صوت سخنرانی ساسان حبیب وند با عنوان «خودشناسی، رهایی از رنج»

.


.

یک نظر برای “سخنرانی ساسان حبیب وند با عنوان «خودشناسی، رهایی از رنج»

  1. یعنی ونگ ونگ های اون بچه ویران کرد سخرانی یو … یکی نبود بیا بگه بفرمایین شما بیرون :/ بنده ی خدا سخران نمیدونست چیکار کنه ، مصداق بارز رنج بود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *