هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی

هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی

پژوهشکدهٔ فلسفهٔ تحلیلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) هفتمین دوره مدرسه تابستانی فلسفه تحلیلی را با عنوان «مباحثی در فلسفه ذهن، زبان، اخلاق و متافیزیک» از ۴ تا ۷ شهریور برگزار می‌کند. در این دوره استادان وهمکاران پژوهشگاه دانش‌های بنیادی چهار کلاس آموزشی را در فلسفه ذهن، فلسفه زبان، فلسفه اخلاق و متافیزیک برگزار می‌کنند. (عنوان دقیق و تاریخ کلاس‌ها در برنامه پیوست آمده است).
از علاقه‌مندان به شرکت در این مدرسه تابستانی دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد با نشانی الکترونیکیدبیرخانه مدرسه تابستانی ([email protected]) تماس بگیرند. لطفاْ، در ایمیل ارسالی، ضمن ذکر نام و سوابق تحصیلی، رزومهٔ متقاضی نیز پیوست شود. هدف اصلی این مدرسه تابستانی کمک به بهبود وضعیت آموزشی در فلسفه تحلیلی است؛ متقاضیان بر اساس این هدف پذیرفته خواهند شد. با این همه، با توجه به محدودیت فضای محل‌برگزاری مدرسه تابستانی، ممکن است پژوهشکده قادر نباشد تمام متقاضیان را برای مدرسه بپذیرد.
هزینه دوره ۴۰۰،۰۰۰ ریال است که نحوه پرداخت آن اعلام خواهد شد. این مبلغ شامل هزینه کل دوره (چهار کلاس) و پذیرایی در طول دوره (بجز ناهار) و بسته آموزشی مربوط به کلاس‌ها است. در طول دوره مدرسه تابستانی، امکان اسکانِ تعداد محدودی از شرکت‌کنندگانی که ساکن تهران نیستند در مهمانسرای پژوهشگاه فراهم است. برای آگاهیاز شرایط و هزینه اسکان در مهمانسرای پژوهشگاه می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۰۳۶۶۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی
هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی

.


.

هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی

.

مباحثی در فلسفه ذهن، زبان، اخلاق و متافیزیک

.
برنامه مدرسه تابستانی

.

پوستر مدرسه تابستانی

.


.

یک نظر برای “هفتمین مدرسهٔ تابستانی فلسفهٔ تحلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *